Kissies dubbelmoral

Eller hennes good side? Nä.

1. Har inte Kissie alltid skrivit hur tråkig bella är och hennes grissläkte? Nu är hon sjukt duktig, och Kissie hoppas på ett award till Bella. Yeah, man kan ändra sig.. Men Kissie var inte den jag trodde skulle ändra sig i första taget!

2. Kenza är väl den som mest förtjänar att award (enligt mig, och många andra med mig?). Hon har kommit sjukt långt med sin blogg och tjänar mer än dubbelt så mycket på sin blogg än vad Kissie gör. Och hon gör faktist något vettigt med sitt liv. Hon får jobb pga hennes blogg, så satsa på en seriös blogg. Den nya trenden, en seriös blogg?

3. Hur har vi alla kommit till toppen? Genom att synas. Hur kom Kissie till toppen? Genom att synas. Och hur gjorde hon då? Provocerade. Ja, ska Kissie äntligen satsa på en seriös blogg?

4. Där har hon bekräftat att hon ljuger i sin blogg. Hon skrev i ett inlägg (kolla arkivet) och sa ''oj, mina tuttar har blivit stora.. kanske har jag redan gjort bröstoperationen..? ;)'' Men icke sa nicke!

5. Dubbelmoral, se 1an (blondinbella). Men är det någon som kan definera ordet orginell i bloggsammanhang..?

Intervjun hittad på: bloggarsanning.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0