Kenza dissar!

Kenza Zouiten (ja, ni hörde rätt!), dissar Dessie, Kissie och Amirs förberedelser för Blog Awards. Som ni vet har Kissie, Dessie, Amir och mång andra skrivit listor om vad dom måste göra innan Blog Awards.



Listorna har sett ut ungefär såhär:
Fixa naglarna
• Köpa nytt löshår
• Förstora brösten
• Köpa klänning
• Köpa skor
• Sola solarium
• Beställa tid hos ******!

Kenza dissar med det här inlägget!


För er som inte ser vad det står:

GUD! Blog awards är på lördag och det märks verkligen. I varenda blogg läser man "Måste fixa klänningen för hundratusen, skorna, naglarna, peruken (eh, förlåt... mena löshåret), läpparna, måste sola (alternativt dränka mig i bajs), måste operera tuttarna" ...ja, typ!

Jag citerar mig själv imorse - take a chill pill and relax with your frill/löshår (haha)

Nog för att jag ska bli sminkad innan (blir man erbjuden det gratis, why not!) men vad tusan... Är det bara jag som inte förstår hysterin? Jag ska rota fram både en klänning och ett par skor ur garderoben och kanske om jag orkar så målar jag väl på lite svart nagellack på mina korta nerbitna naglar.

Det är ju ungefär så som Bloggkommentatorerna skrev imorse - ingen kommer titta på vad någon annan har på sig eller hur någon annan ser ut för alla kommer bara vara för upptagna med att oroa sig över om en själv ser bra ut.....om löshåret är på plats eller om alla 10 lösnaglar sitter på.

Tråkigt om det ska bli så, släpp loss och ha kul istället! Det är jag och mina favoritbloggtjejer GRYMMA på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0