Liten ledtråd..

..om vem jag är? :)

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 13
Vilken klass gick du i?- 7an
Vad hade du för hårfärg? - brunt
Hur lång var du? - som nu typ
Vem var du kär i? - Ka****
Vad brukade du göra på fritiden? - vänner och handboll
Vilka umgicks du med? - 7 stycken
Hur såg du ut? - som alltid
Var allt bättre då? - vissa saker, blev dock väldigt sårad..
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - ja

Nu:

Hur gammal är du? - 14
Vilken klass går du i? - 8A
Vad har du för hårfärg? - brunett så hett!
Hur lång är du? - 165
Har du någon pojk/flickvän? - nope
Vem är du kär i? - no one
Vad brukar du göra på fritiden? - vänner och min bästis - bloggen!
Vilka umgås du med? - bästisar
Hur ser du ut? - brunett, gröna ögon, smal..


Har du..

Kysst någon? ja
Sovit brevid någon av samma kön? - gud ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - yes

Slagit ner någon? - nej
Ljugit för en bra vän? - ja, inte stolt!
Svikit någon? - yes, inte stolt!
Fuskat på prov/läxförhör? - nej

Vem:
Kramade du senast? - V******
Sov du hos senast? - J****
Kan du lita på till 100%? L*****
Är den finaste personen som finns? - en kille :$
Vill du vara med just nu? - någon kul
Ringde dig senast? - mami
Skickade ett sms till dig senast? - l*****
Skickade du ett sms till senast? - m*****

Vad:

Drack du senast? - julmust!
Köpte du senast? - trosor, haha!
Gjorde du igår? - gick i skolan och var med kompisar!
Vad ska du göra imorgon? - skola, sen gå ut antar jag! & blogga sötnosar!

Vill du göra just nu? - gå ut, lördagkväll ju!
Åt du senast? - frukost :o
Är närmast dig som är rosa? - min kofta *smile*

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - nej
Du har sårat nån så de börjat gråta - ja..
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja..
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - gud nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - gud nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - gud nej


ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja..
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - japp
Jag har smygit ut utan lov - nej, i'ma good girl!
Jag har ljugit om var jag är för dina föräldrar - ja :$
Jag har en hemlighet som ingen vet - vem har inte?
Jag har fuskat i ett spel - yes, haha!
Jag har struntat i ett prov - nej, mvg-barn här!

DÅLIGA TIDER

kan inte svälja piller  - japp
har tagit mediciner mot depression - ja
har/haft anorexi och/eller bulimi - nej
har sovit en hel dag utan att ha behövt det - ja
har vaknat gråtande - nej, kanske när man var bebis
har somnat gråtande - yes

DÖDEN

Jag hatar begravningar - nej, hatar inte iaf. kan dock inte säga att det är kul..
Jag har sett någon dö - nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - ja
Någon nära till mig har begått självmord - nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0